Zdalny monitoring pracy farmy fotowoltaicznej realizowany za pośrednictwem dedykowanego systemu SCADA:
Monitoring wizyjny farmy w celu identyfikacji potencjalnych zagrożeń związanych z ingerencją na jej teren osób trzecich:
Współpraca z właściwym Operatorem Sieci Dystrybucyjnej we wdrażaniu wymaganych procedur oraz aktualnych przepisów prawa.
Obsługa spółki celowej w zakresie podstawowych czynności:
Pełna i kompleksowa obsługa związana z ubezpieczeniem farmy fotowoltaicznej:
Bieżąca i stała współpraca z interesariuszami spółki w zakresie:
Serwis prewencyjny obejmuje wykonanie raz w roku planowanych przeglądów zgodnie z warunkami gwarancyjnymi lub na podstawie określonych standardów Ergo24 w celu utrzymania optymalnej pracy urządzeń oraz zmniejszenia prawdopodobieństwa uszkodzenia lub pogorszenia stanu farmy. W skład czynności wchodzą:
Serwis interwencyjny obejmuje działania realizowane w trybie nieplanowanym i podejmowane w celu usunięcia awarii oraz uszkodzeń wykrytych podczas inspekcji lub przez system zdalnego monitoringu.
Z każdej, nie zależne od rodzaju, interwencji serwisowej przygotowywane są raporty zwierające informacje o wykonanych czynnościach, uwagach i zaleceniach.
Cała gama usług mająca na celu utrzymania farmy w jak najlepszym stanie a jednocześnie pozwalająca zapewnić maksymalną efektywność instalacji:
Obsługa gwarancji udzielonych przez producentów urządzeń wchodzących w skład instalacji farmy.
Przygotowywanie raportów miesięcznych z pracy i obsługi farmy.
Gwarancja dostępu do części zamiennych urządzeń wchodzących skład farmy, w celu optymalizacji czasu koniecznych napraw.
Zakres i budżet magazynu ustalany jest indywidualnie na życzenie Klienta.